Centrul Diplomatic/Diplomatic Center

Centrul de Studii Politice si Diplomatie/ Center for Political Science and Diplomacy

RIO BUCOVINA SARBATORESTE REZULTATELE SPECTACULOASE ALE ANULUI 2013

RIO BUCOVINA  a devenit, pe parcursul anului 2013, un adevarat partener al imaginii Romaniei in lume. Astfel, in martie 2013 RIO BUCOVINA  a primit vizita unei delegatii de ambasadori, ce au participat la excursia de primavara in Bucovina. Diplomatii prezenti la Vatra Dornei au vizitat fabrica de ape minerale de la Vatra Dornei, a RIO BUCOVINA si au apreciat calitatea apei minerale si sistemul de asigurare a calitatii din cadrul fabricii dela Vatra Dornei.

In decembrie 2013, RIO BUCOVINA  a oferit si peste 20 de cadouri diplomatilor acreditati in Romania, inclusiv oportunitatea de a gusta apa minerala deosebita de la Vatra Dornei, prin  toate aceste realizari RIO BUCOVINA s-a demonstrat a fi parte integranta a eforturilor de promovare a imaginii Romaniei in lume.  

RIO BUCOVINAGrupul ambasadorilor viziteaza fabrica RIO BUCOVINA  de la Vatra Dornei, condusi de Presedintele Consiliului Judetean Suceava-Catalin Nechifor si de Presedintele Grupului Emparador Dl.Mukhles Omar   

RIO BUCOVINA a investit in fabrica Vatra Dornei peste 4 milioane euro in tehnologie si inovatie pentru dezvoltarea unui produs unic pe piata din Romania

Rio Bucovina, liderul apei plate imbuteliate din Bucuresti, a investit in fabrica Vatra Dornei peste patru milioane de euro in cresterea si modernizarea capacitatii de productie, in tehnologie si in eficientizarea distributiei, precum si in dezvoltarea inovatiilor la nivel de produs.

Obiectivul companiei pentru anul 2012 a fost consolidarea pozitiei in topul celor mai mari trei jucatori la nivel national din piata autohtona de profil, iar anul 2013 a reprezentat anul investitiilor majore in evolutia si dezvoltarea companiei.

Ca urmare a acestor investitii, in acest moment Rio Bucovina este prima companie din Romania care a adoptat pentru apa minerala naturala plata Bucovina, standardul european de dop 29/25 ce asigura un consum redus de material plastic in procesul de productie. Rio Bucovina este singura companie care, prin introducerea acestui standard, s-a aliniat la recomandarile si directivele Uniunii Europene in vederea realizarii programului de prevenire a deseurilor de ambalaje.

„Pe langa investitia in modernizarea liniei tehnologice, PET-ul apei minerale naturale plate Bucovina, inovator si unic pe piata din Romania, este rezultatul unor investitii de peste 200.000 euro in studii si cercetari, in care s-au testat si analizat timp de un an de zile, atat ergonomia sa, cat si comportamentul acestuia in timpul folosirii. Ne-am dorit sa oferim consumatorilor nostri un produs unic, cu un design modern si prietenos cu mediul inconjurator.”, a declarat domnul Razvan Iancau, Director General si Administrator Rio Bucovina.

Sub sloganul brand-ului Bucovina “Echilibrul suprem pentru corp si minte!” si prin unicitatea design-ului pentru toata gama de apa minerala naturala Bucovina, compania si-a consolidat pozitia pe piata de profil din Romania. Astfel, forma PET-ului de apa minerala naturala plata Bucovina reflecta caracteristica unica a acesteia: izvoraste natural sub efectul presiunii subterane (nu se face forare) de la sursa C7 SECU aflata la 1.132 m altitudine, intr-o zona de tip rezervatie naturala, cea mai putin poluata din tara, foarte departe de orice zona locuita si de orice activitate industriala sau animala, de unde ajunge, prin cadere libera, printr-un sistem de conducte subterane etans, la fabrica din Vatra Dornei.

Noile ambalaje, usor de recunoscut datorita design-ului unic si al formei speciale, aduc si o revitalizare a logo-ului adaptat si modernizat pentru noul PET. In plus, pe eticheta apei plate Bucovina este evidentiat, printr-un icon, reziduu sec (total minerale dizolvate la 180 °C) care este cel mai mic dintre toate apele din Romania – 74 mg/l. La nivelul etichetei apei carbogazificate, gradul de carbonatare este marcat prin icon-ul „strasnica” si evidentiaza calitatea superioara a produsului fata de produsele similare din piata.

“Piata apei imbuteliate din Romania este foarte competitiva si in permanenta evolutie. De aceea, continuam seria de investitii in inovatie anuntata la finele anului trecut pentru a creste calitatea produselor noastre, astfel incat sa satisfacem toate exigentele consumatorilor nostri, tot mai preocupati de un stil de viata sanatos. ”, a declarat domnul Razvan Iancau, Director General si Administrator Rio Bucovina.

Apa minerala naturala Bucovina se regaseste acum intr-o noua forma care reflecta perfect echilibrul dintre valorile companiei, brand-ului si exigentele consumatorilor sai.

VATRA DORNEI BUCOVINAGrupul ambasadorilor viziteaza izvoarele RIO BUCOVINA de la Vatra Dornei

***

Despre Rio Bucovina:

Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare.

Ulterior, Rio Bucovina isi diversifica activitatea in zona distributiei, iar in prezent, comercializeaza numeroase bunuri alimentare si non-alimentare.

Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta – apa de izvor; Malibu – apa de masa; La Vitta, Malibu, Bon Ton, RIO – bauturi racoritoare carbogazoase; Golden Horse – bautura energizanta, La Vitta – produse alimentare.

Rio Bucovina a lansat singura apa minerala naturala plata din Romania in ambalaj ultraigienic produs in mediu steril, recomandata pentru prepararea formulelor de lapte, a ceaiurilor si meselor de cereale sau pentru diluarea sucurilor naturale destinate bebelusilor.

Rio Bucovina este unicul distribuitor in Romania pentru brandul Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).

Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, in parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.

December 23, 2013 - Posted by | Diplomacy, Economy, Foreign policy, Informations, International Relation, Leaders, Mass media, News, Politics | , , , , , , , , , , , , , , ,

Sorry, the comment form is closed at this time.

%d bloggers like this: